Modlitba ze dvou stran

18.03.2018 20:30

Modlím se. Modlím se o to či ono, prosím Pána Boha, aby mi dal toho či onoho. Dosud mi ale nedocházelo, že i na druhé straně se někdo modlí. Někdo se modlí o tu či onu. 

"Jsi odpověď na moje modlitby," zašeptal mi do ucha.

Já? - říkám si v duchu. Holka, která má tolik chyb a nedostatků? Vždyť to já potřebuju odpověď na moje prosby. Nikdy mě nenapadlo, že mě Bůh bude chtít použít jako odpověď na modlitby někoho jiného. Tou jednou zašeptanou větou  jsem si uvědomila, že nejsem jediná, která po něčem touží. Jsou tu i jiní. A já můžu být Božím nástrojem, aby dostali odpověď, po které tak touží.

Prostoupila mnou bázeň a pocit zodpovědnosti. Nezapomínejme, že tu nejsme jen my. Nejen my máme své touhy a prosby. Pokud se necháme, můžeme být odpovědí na něčí modlitby.